Provozní řád internetového obchodu garaz-plechova.cz

kterým se mimo jiné stanoví pravidla pro uzavírání smluv prostřednictvím obchodu, včetně nejdůležitějších informací o prodávajícím, obchodu a právech spotřebitele

 

OBSAH
§ 1 Definice
§ 2 Kontaktování prodávajícího
§ 3 Technické požadavky
§ 4 Nakupování v Obchodě
§ 5 Platby
§ 6 Dokončení objednávky
§ 7 Právo na odstoupení od smlouvy
§ 8 Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy
§ 9 Reklamace
§ 10 Osobní údaje
§ 11 Námitky
Příloha 1: Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy

§ 1 DEFINICE

Pracovní dny – dny od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků v Polsku.
Občanský zákoník – zákon ze dne 23. dubna 1964 občanský zákoník.
Spotřebitel – spotřebitel ve smyslu občanského zákoníku.
Účet – bezplatná funkce Obchodu (služba poskytovaná elektronicky), upravená zvláštními předpisy, díky níž si každá osoba využívající Obchod může v Obchodě vytvořit svůj individuální účet.
Kupující – každý subjekt, který v Obchodě nakupuje.
Privilegovaný kupující – kupující, který je spotřebitelem nebo privilegovaným podnikatelem.
Privilegovaný podnikatel – fyzická osoba, která uzavírá s Prodávajícím smlouvu přímo související s jeho podnikatelskou činností, ale nemá pro něj profesionální charakter.
Obchodní podmínky – tyto obchodní podmínky.
Obchod – internetový obchod garaze-blaszane.com provozovaný Prodávajícím na internetové adrese https://garaz-plechova.cz/.
Prodávající AMsteel Słupia S.C. 100, 34-620 Jodłownik NIP 7372249053 Regon 540020540
Zákon o právech spotřebitelů – zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů.

§ 2 KONTAKT S PRODÁVAJÍCÍM

  1. Poštovní adresa: AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik
  2. E-mailová adresa: biuro.amsteel@gmail.com
  3. Telefon: 514 476 758

§ 3 TECHNICKÉ POŽADAVKY

  1. Pro správné fungování obchodu potřebujete:
    • zařízení s přístupem k internetu
    • webový prohlížeč podporující JavaScript a soubory cookie.
  2. Pro zadání objednávky v Obchodě je kromě požadavků uvedených v odstavci 1 nutný aktivní e-mailový účet.

§ 4 NAKUPOVÁNÍ V OBCHODĚ

  1. Ceny výrobků uvedené v Obchodě jsou celkové ceny za výrobek.
  2. Prodávající upozorňuje, že celková cena objednávky se skládá z ceny za produkt uvedené v Obchodě a případných nákladů na dodání zboží.
  3. Vybraný produkt ke koupi musí být přidán do nákupního košíku v Obchodě.
  4. Kupující poté vybere způsob dodání zboží a způsob platby za objednávku z možností dostupných v Obchodě a uvede údaje potřebné k dokončení učiněné objednávky.
  5. Objednávka je učiněna, když Kupující potvrdí její obsah a souhlasí s obchodními podmínkami.
  6. Podání objednávky se rovná uzavření smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím.
  7. Kupující se může v Obchodě zaregistrovat, tj. vytvořit si v něm účet, nebo nakupovat bez registrace tak, že při každé případné objednávce uvede své údaje.

§ 5 PLATBY

  1. Učiněná objednávka může být uhrazena v závislosti na volbě Kupujícího:
    1. prostým převodem na bankovní účet Prodávajícího;
    2. prostřednictvím platební platformy: PayU
    3. na dobírku, tj. v hotovosti při dodání zboží Kupujícímu;
  2. Pokud se Kupující rozhodne pro platbu předem, musí být objednávka uhrazena do 14 pracovních dnů od podání objednávky.
  3. Prodávající upozorňuje, že v případě platebních metod, u nichž se pole pro zadání údajů potřebných k provedení platby objeví ihned po odeslání objednávky, je platba za objednávku možná pouze ihned po odeslání objednávky.
  4. Nákupem v obchodě kupující souhlasí s používáním elektronických faktur prodávajícím. Kupující má právo svůj souhlas odvolat.

§ 6 VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY

  1. Doba realizace objednávky je uvedena v Obchodě.
  2. Pokud se Kupující rozhodl zaplatit objednávku předem, Prodávající přistoupí k vyřízení objednávky až po jejím zaplacení.
  3. Pokud kupující v rámci jedné objednávky zakoupil výrobky s různou dobou realizace, bude objednávka vyřízena ve lhůtě platné pro výrobek s nejdelší dobou realizace ( do 90 dni)
  4. Země, na jejichž území se dodávka uskutečňuje:
    • Polsko
  5. Výrobky zakoupené v Obchodě jsou doručovány – v závislosti na způsobu doručení zvoleném Kupujícím:
    1. prostřednictvím kurýrní společnosti;
    2. Dodání výrobcem
  6. Kupující si může zboží vyzvednout osobně v sídle společnosti v její otevírací době.
  7. Pokud se Kupující rozhodne pro osobní odběr, bude zboží připraveno k vyzvednutí v uvedený den dokončení objednávky, a pokud Prodávající uvedl datum odeslání zboží – v tento den.

§ 7 PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Zvýhodněný kupující má právo odstoupit od smlouvy uzavřené s prodávajícím prostřednictvím obchodu podle § 8 obchodních podmínek do 14 dnů bez udání důvodu.
  2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne:
    1. od okamžiku, kdy se zboží dostalo do držení přednostního kupujícího nebo kdy se zboží dostalo do držení třetí osoby odlišné od dopravce a určené přednostním kupujícím;
    2. kdy přednostní kupující převzal poslední zboží, šarži nebo část zboží nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce, kterou přednostní kupující označil, převzala poslední zboží, šarži nebo část zboží v případě smlouvy zahrnující převod vlastnictví více druhů zboží, které jsou dodávány samostatně, po částech nebo po částech.
  3. Aby mohl privilegovaný kupující uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musí o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy informovat prodávajícího s využitím údajů uvedených v § 2 obchodních podmínek, a to jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem).
  4. Zvýhodněný kupující může využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy uvedený na konci obchodních podmínek, není to však povinné.
  5. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když privilegovaný kupující zašle informaci o uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.ÚČINKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
  6. V případě odstoupení od uzavřené smlouvy vrátí prodávající přednostnímu kupujícímu všechny platby, které od něj obdržel, včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku toho, že si přednostní kupující zvolil jiný než nejlevnější obvyklý způsob dodání nabízený prodávajícím), a to neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy byl prodávající informován o rozhodnutí přednostního kupujícího uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.
  7. Prodávající vrátí platbu stejným platebním prostředkem, který použil Prioritní kupující v původní transakci, pokud Prioritní kupující nesouhlasí s jiným způsobem; v každém případě Prioritnímu kupujícímu nevzniknou v souvislosti s tímto vrácením žádné poplatky.
  8. Prodávající může zadržet vrácení peněz, dokud neobdrží zboží nebo dokud mu nebude předložen doklad o jeho vrácení, podle toho, která událost nastane dříve, pokud nenabídl, že si výrobek vyzvedne sám.
  9. Prodávající žádá o vrácení zboží na adresu AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy Prioritní kupující informoval Prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy. Lhůta je zachována, pokud Prioritní kupující odešle zboží zpět před uplynutím 14denní lhůty.
  10. Přednostní kupující nese přímé náklady na vrácení zboží.
  11. Zvýhodněný kupující odpovídá pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku jiného použití zboží, než které bylo nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
  12. Pokud zboží vzhledem k jeho povaze nelze vrátit obyčejnou poštou, nese privilegovaný kupující rovněž přímé náklady na vrácení zboží. O předpokládané výši těchto nákladů bude Privilegovaný kupující informován Prodávajícím v popisu zboží v Obchodě nebo při objednávce.
  13. V případě, že je požadováno vrácení peněz za transakci provedenou privilegovaným Kupujícím platební kartou, Prodávající provede vrácení peněz na bankovní účet přiřazený k této platební kartě.

§ 8 VÝJIMKY Z PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku uvedené v § 7 obchodních podmínek se na smlouvu nevztahuje:
    1. v níž je předmětem plnění neprefabrikované zboží vyrobené podle specifikace zvýhodněného kupujícího nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
    2. v níž je předmětem plnění zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu trvanlivosti;
    3. kdy je předmětem plnění zboží dodané v uzavřeném obalu, který nelze po otevření vrátit ze zdravotních nebo hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
    4. pokud je předmětem plnění zboží, které je vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelné od jiného zboží;
    5. pokud jsou předmětem plnění zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodané v zapečetěném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen;
    6. v případě dodávek novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném;
    7. u nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

§ 9 REKLAMACE

I OBECNÁ USTANOVENÍ

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu jako privilegované straně za soulad plnění se smlouvou, jak stanoví obecně závazné právní předpisy, zejména ustanovení zákona o právech spotřebitelů.
  2. Prodávající žádá, aby reklamace byly podávány na poštovní nebo elektronickou adresu uvedenou v § 2 obchodních podmínek.
  3. Pokud byla na výrobek poskytnuta záruka, jsou informace o ní a jejích podmínkách k dispozici v Obchodě.
  4. Stížnosti týkající se provozu Obchodu zasílejte na elektronickou adresu uvedenou v § 2 Obchodních podmínek.
  5. Prodávající na stížnost odpoví do 14 dnů od jejího obdržení.

II PŘEDNOSTNÍ KUPUJÍCÍ

    1. Zboží
      1. V případě nesouladu zboží s kupní smlouvou má Přednostní kupující možnost uplatnit práva stanovená v kapitole 5a Zákona o právech spotřebitelů.
      2. Prodávající odpovídá za nesoulad zboží se smlouvou existující v době dodání a projevený do dvou let od tohoto okamžiku, pokud doba použitelnosti zboží stanovená prodávajícím, jeho právními předchůdci nebo osobami jednajícími jejich jménem není delší.
      3. Na základě ustanovení zákona o právech spotřebitelů může privilegovaný kupující v každém případě požadovat:
        1. výměnu zboží,
        2. opravu zboží.
      4. Kromě toho může Privilegovaný kupující učinit prohlášení o:
        1. snížení ceny,
        2. odstoupit od smlouvy

v situaci, kdy:

        • Prodávající odmítl uvést zboží do souladu se smlouvou v souladu s § 43d odst. 2 zákona o právech spotřebitelů;
        • prodávající neuvedl zboží do souladu se smlouvou v souladu s čl. 43d odst. 4 až 6 zákona o právech spotřebitelů;
        • nesoulad zboží se smlouvou trvá i přesto, že se prodávající pokusil uvést zboží do souladu se smlouvou;
        • nesoulad zboží se smlouvou je natolik závažný, že odůvodňuje snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozího využití prostředků nápravy uvedených v článku 43d zákona o právech spotřebitelů;
        • z prohlášení prodávajícího nebo z okolností je zřejmé, že prodávající neuvede zboží do souladu se smlouvou v přiměřené lhůtě nebo bez zbytečných obtíží pro zvýhodněného kupujícího.
    • V případě zboží, které podléhá opravě nebo výměně, zvýhodněný kupující zpřístupní zboží prodávajícímu.
    • Přednostní kupující nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je nesoulad zboží se smlouvou nepodstatný.
    • V případě odstoupení od smlouvy uvedené v tomto článku (týkající se zboží) je Přednostní kupující povinen neprodleně vrátit zboží Prodávajícímu na jeho náklady na adresu AMsteel Słupia 100, 34-620 Jodłownik. Prodávající vrátí přednostnímu kupujícímu cenu neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od obdržení zboží nebo dokladu o jeho vrácení.
    • Prodávající vrátí přednostnímu kupujícímu částky splatné v důsledku uplatnění práva na snížení ceny neprodleně, nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení přednostního kupujícího o snížení ceny.
    • Mimosoudní reklamační a opravné řízení
      1. V případě, že reklamační řízení nepřinese výsledek očekávaný Spotřebitelem, může Spotřebitel využít mj:
        1. zprostředkování vedené místně příslušným zemským inspektorátem obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o zprostředkování. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam inspektorátů naleznete zde: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
        2. s pomocí příslušného stálého rozhodčího soudu pro spotřebitele působícího při zemském inspektorátu obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o projednání věci před rozhodčím soudem. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
        3. bezplatná pomoc městského nebo okresního spotřebitelského ombudsmana;
        4. online platforma ODR, která je k dispozici na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitwork

III KUPUJÍCÍ, KTEŘÍ NEJSOU PŘEDNOSTNÍMI KUPUJÍCÍMI

  1. V případě vady zboží má kupující jiný než přednostní kupující možnost uplatnit nárok na vadné zboží na základě záruky upravené občanským zákoníkem.
  2. Dle občanského zákoníku ztrácí Kupující, který je jiným než Přednostním podnikatelem, práva ze záruky, jestliže zboží neprohlédl v době a způsobem obvyklým u zboží tohoto druhu a neoznámil Prodávajícímu vadu ihned, a pokud vada vyšla najevo až později – pokud ji neoznámil Prodávajícímu bezprostředně po jejím zjištění. Pro dodržení výše uvedené lhůty postačí zaslání oznámení o vadě před uplynutím lhůty.
  3. Využít záruky může za podmínek stanovených občanským zákoníkem i jiný než zvýhodněný kupující:
    1. – učinit prohlášení o snížení ceny,
    2. v případě podstatné vady učinit prohlášení o odstoupení od smlouvy,
    3. požadovat výměnu zboží za zboží bez vad,
    4. požadovat odstranění vady.
  4. Ukáže-li se, že k projednání reklamace je třeba doručit vadné zboží prodávajícímu, je jiný než zvýhodněný kupující povinen doručit zboží na adresu AMsteel Słupia 100, 34-620 Jodłownik. Pro vyloučení pochybností Prodávající upozorňuje, že odpovědnost Prodávajícího vůči jinému než přednostnímu Kupujícímu související s reklamací se řídí ustanovením § 11 odst. 5.

§ 10 OSOBNÍ ÚDAJE

  1. Správcem osobních údajů poskytnutých Kupujícím při užívání Obchodu je Prodávající. Podrobné informace týkající se zpracování osobních údajů Prodávajícím – včetně dalších účelů a důvodů zpracování údajů, jakož i příjemců údajů – jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných v Obchodě – z důvodu zásady transparentnosti obsažené v Obecném nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) o ochraně osobních údajů –„RODO“.
  2. Účelem zpracování údajů Kupujícího poskytnutých Kupujícím v souvislosti s nákupem v Obchodě ze strany Prodávajícího je vyřízení objednávek. Základem pro zpracování osobních údajů je v tomto případě:
    • smlouva nebo úkony učiněné na žádost Kupujícího směřující k jejímu uzavření (čl. 6 odst. 1 písm. b) RODO),
    • zákonná povinnost prodávajícího týkající se účetnictví (čl. 6 odst. 1 písm. c) RODO) a
    • oprávněný zájem Prodávajícího zpracovávat údaje za účelem zjištění, uplatnění nebo obhajoby případných nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f) RODO).
  3. Poskytnutí údajů kupujícím je dobrovolné, ale zároveň nezbytné pro uzavření smlouvy. Neposkytnutí údajů znemožní uzavření smlouvy v obchodě.
  4. Údaje poskytnuté Kupujícím v souvislosti s nákupem v Obchodě budou zpracovávány do:
    1. smlouva uzavřená mezi Kupujícím a Prodávajícím pozbude platnosti;
    2. Prodávající již není ze zákona povinen údaje Kupujícího zpracovávat;
    3. zanikne možnost uplatnění nároků Kupujícího nebo Prodávajícího souvisejících se smlouvou uzavřenou prostřednictvím Obchodu;
    4. je přijata námitka Kupujícího proti zpracování jeho osobních údajů – v případě, že základem zpracování údajů byl oprávněný zájem Prodávajícího.
      – v závislosti na tom, co se v daném případě uplatní a co se stane nejpozději.
  5. Kupující má právo požadovat:
    1. přístup ke svým osobním údajům,
    2. opravu,
    3. vymazání,
    4. omezení zpracování,
    5. na předání údajů jinému správci
    6. jakož i právo na:
    7. vznést kdykoli námitku proti zpracování údajů z důvodů souvisejících s konkrétní situací kupujícího – proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) RODO (tj. na základě oprávněných zájmů prodávajícího).
  1. Za účelem uplatnění svých práv by měl Kupující kontaktovat Prodávajícího prostřednictvím údajů uvedených v § 2 Obchodních podmínek.
  2. Pokud se Kupující domnívá, že jsou jeho údaje zpracovávány protiprávně, může podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.

§ 11 PROHLÁŠENÍ O VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

  1. Poskytování protiprávního obsahu ze strany Kupujícího je zakázáno.
  2. Každá objednávka učiněná v Obchodě představuje samostatnou smlouvu a vyžaduje samostatný souhlas s Obchodními podmínkami. Smlouva se uzavírá na dobu a za účelem splnění objednávky.
  3. Smlouvy uzavřené na základě Pravidel se uzavírají v polském jazyce.
  4. V případě případného sporu s kupujícím, který není prioritním kupujícím, je příslušným soudem soud příslušný podle sídla prodávajícího.
  5. Případná odpovědnost Prodávajícího vůči Kupujícímu, který není privilegovaným Kupujícím, z titulu uzavřené smlouvy je omezena – v mezích povolených zákonem – do výše objednávky Kupujícího, na základě které byla smlouva uzavřena, a to do 1 roku od uzavření této smlouvy.

Příloha č. 1 obchodních podmínek

Níže naleznete vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který Spotřebitel nebo Privilegovaný podnikatel může, ale nemusí použít:

 

VZOR FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(tento formulář je třeba vyplnit a odeslat pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)

AMsteel S.C

AMsteel S.C. se sídlem Słupia 100, 34-620 Jodłownik

e-mailová adresa: biuro.amsteel@gmail.com

– Já/my(*) …………………………………………………………… tímto informuji(*) o svém odstoupení od kupní smlouvy na následující zboží(*) / poskytnutí následující služby(*):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

– Datum uzavření smlouvy(*)/odstoupení od smlouvy(*)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

– Jméno spotřebitele(ů)/podnikatele(ů), který(í) je(jsou) zvýhodněn(i):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

– Adresa spotřebitele(ů)/podnikatele(ů) s výsadami:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………

Podpis spotřebitele(ů)/podnikatele(ů)

(pouze pokud je formulář zasílán v papírové podobě)

Datum ……………………………………..

(*) Nehodící se škrtněte.

 

S.C. Podmínky a pravidla

v obchodě

garaz-plechova.cz

OBSAH

§ 1 Definice

§ 2 Kontakt s poskytovatelem služeb

§ 3 Technické požadavky

§ 4 Účet

§ 5 Reklamace

§ 6 Osobní údaje

§ 7 Námitky

§ 1 DEFINICE

Spotřebitel – spotřebitel ve smyslu občanského zákoníku.

Účet – bezplatná funkce Obchodu (služba) upravená v těchto obchodních podmínkách, díky níž si Zákazník může v Obchodě vytvořit svůj individuální účet.

Zákazník – jakýkoli subjekt, který si zřizuje Účet nebo má zájem si Účet zřídit.

Privilegovaný zákazník – Zákazník, který je Spotřebitelem nebo fyzickou osobou, která s Poskytovatelem služby uzavírá smlouvu, která přímo souvisí s jeho podnikatelskou činností, ale nemá pro něj profesionální charakter.

Obchodní podmínky – tyto obchodní podmínky Účtu.

Obchod – internetový obchod garaze-blaszane.com provozovaný Poskytovatelem služeb na adrese https://garaze-blaszane.com.

Poskytovatel služeb – AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik NIP 7372249053 Regon 540020540 Pošta: AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik

  1. E-mailová adresa: biuro.amsteel@gmail.com
  2. Telefon: 514 476 758

§ 3 TECHNICKÉ POŽADAVKY

  1. Pro správné fungování a nastavení účtu potřebujete:
    • aktivní e-mailový účet
    • zařízení s přístupem k internetu
    • webový prohlížeč, který podporuje JavaScript a soubory cookie

§ 4 ÚČET

  1. Vytvoření účtu je zcela dobrovolné a závisí na vůli zákazníka.
  2. Účet dává Zákazníkovi další možnosti, jako je: prohlížení historie objednávek, které Zákazník v Obchodě učinil, kontrola stavu objednávky nebo editace údajů Zákazníka.
  3. Pro zřízení Účtu je třeba v Obchodě vyplnit příslušný formulář.
  4. Založením Účtu je mezi Zákazníkem a Poskytovatelem služeb uzavřena smlouva na dobu neurčitou o vedení Účtu za podmínek uvedených v těchto Obchodních podmínkách.
  5. Zákazník může bez jakýchkoli nákladů od účtu kdykoli odstoupit.
  6. Pro odstoupení od Účtu je třeba zaslat odstoupení Poskytovateli služeb na e-mailovou adresu: biuro.amsteel@gmail.com, což bude mít za následek okamžité smazání Účtu a ukončení smlouvy v rozsahu Účtu.

§ 5 STÍŽNOSTI

  1. Stížnosti týkající se fungování účtu zasílejte na e-mailovou adresu biuro.amsteel@gmail.com.
  2. Poskytovatel služeb stížnost prošetří do 14 dnů.
  3. V případě, že reklamační řízení nepřinese výsledek očekávaný Spotřebitelem, může Spotřebitel využít mj:
    1. zprostředkování vedené místně příslušným zemským inspektorátem obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o zprostředkování. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam inspektorátů naleznete zde: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    2. s pomocí příslušného stálého rozhodčího soudu pro spotřebitele působícího při zemském inspektorátu obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o projednání věci před rozhodčím soudem. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    3. bezplatná pomoc městského nebo okresního spotřebitelského ombudsmana;
    4. online platforma ODR, která je k dispozici na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 OSOBNÍ ÚDAJE

  1. Správcem osobních údajů poskytnutých Zákazníkem při používání Účtu je Poskytovatel služby. Podrobné informace o zpracování osobních údajů Poskytovatelem služeb – včetně dalších účelů a důvodů zpracování údajů, jakož i příjemců údajů, jsou obsaženy v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných v Obchodě – z důvodu zásady transparentnosti, obsažené v Obecném nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) o ochraně osobních údajů –„RODO„.
  2. Účelem zpracování údajů Zákazníka je vedení Účtu. Základem pro zpracování osobních údajů je v tomto případě smlouva o poskytování služeb nebo úkony učiněné na žádost Zákazníka směřující k uzavření takové smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) RODO), jakož i oprávněný zájem Poskytovatele služeb spočívající ve zpracování údajů za účelem zjištění, prošetření nebo obhajoby případných nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f) RODO).
  3. Poskytnutí údajů ze strany Klienta je dobrovolné, ale zároveň nezbytné pro vedení Účtu. Neposkytnutí údajů znamená, že poskytovatel služeb nebude moci službu vedení Účtu poskytnout.
  4. Údaje Klienta budou zpracovávány do:
    1. Klient nebo Poskytovatel služeb na jeho žádost Účet vymaže.
    2. skončila možnost Klienta nebo Poskytovatele služeb uplatňovat nároky související s Účtem;
    3. bude akceptována námitka Klienta proti zpracování jeho osobních údajů – pokud bylo zpracování založeno na oprávněném zájmu Poskytovatele služeb.

– podle toho, co je v daném případě použitelné a co nastane nejpozději.

  1. Klient má právo požadovat:
    1. přístup ke svým osobním údajům,
    2. opravu,
    3. výmaz,
    4. omezení zpracování,
    5. na předání údajů jinému správci
    6. jakož i právo na:
    7. vznést kdykoli námitku proti zpracování údajů z důvodů souvisejících s konkrétní situací příjemce služby – proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení RODO (tj. na základě oprávněných zájmů poskytovatele služby).
  2. Za účelem uplatnění svých práv by se měl Objednatel obrátit na Poskytovatele služeb.
  3. Pokud se Objednatel domnívá, že jsou jeho údaje zpracovávány protiprávně, může podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.

§ 7 PROHLÁŠENÍ O VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

  1. Poskytování nezákonného obsahu zákazníkem je zakázáno.
  2. Smlouva týkající se účtu se uzavírá v polském jazyce.
  3. V případě závažných důvodů uvedených v odstavci 4 je Poskytovatel služeb oprávněn změnit Podmínky.
  4. Důležité důvody uvedené v odstavci 3 jsou následující:
    1. potřeba přizpůsobit Obchod právním předpisům, které se vztahují na jeho provoz;
    2. zlepšení bezpečnosti poskytované služby;
    3. změna funkčnosti Účtu, která vyžaduje změnu Podmínek.
  5. Zákazník bude o plánované změně Obchodních podmínek informován nejméně 7 dní před nabytím účinnosti změny prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu přidělenou k Účtu.
  6. Pokud Zákazník s plánovanou změnou nesouhlasí, měl by o tom informovat Poskytovatele služeb zasláním příslušné zprávy na e-mailovou adresu Poskytovatele služeb biuro.amsteel@gmail.com, což bude mít za následek ukončení smlouvy o poskytování Účtu po nabytí účinnosti plánované změny nebo dříve, pokud o to Zákazník požádá.
  7. V případě, že Klient do nabytí účinnosti plánované změny nevznese námitky, má se za to, že změnu přijal, což nezakládá žádnou překážku pro ukončení smlouvy v budoucnu.
  8. V případě případného sporu se zákazníkem, který není privilegovaným zákazníkem, je příslušným soudem soud příslušný podle sídla poskytovatele služeb.

 

Podmínky zasílání newsletteru

garaze-baszane.com

OBSAH

§ 1 Definice

§ 2 Odběr novinek

§ 3 Stížnosti

§ 4 Osobní údaje

§ 5 Závěrečná ustanovení

§ 1 DEFINICE

Spotřebitel – spotřebitel ve smyslu zákona o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964.

Newsletter – služba poskytovaná bezplatně elektronickými prostředky, jejímž prostřednictvím může Zákazník od Poskytovatele služby dostávat elektronickými prostředky předem objednané zprávy týkající se Obchodu, včetně informací o nabídkách, akcích a novinkách v Obchodě.

Obchod – internetový obchod garaze-blaszane.com provozovaný Poskytovatelem služby na adrese https://garaze-blaszane.com.

Zákazník – každý subjekt využívající službu zasílání novinek.

Privilegovaný zákazník – zákazník, který je spotřebitelem nebo fyzickou osobou uzavírající s Poskytovatelem služby smlouvu, která přímo souvisí s jeho podnikatelskou činností, ale nemá pro něj profesionální charakter.

Poskytovatel služby – AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik NIP 7372249053 Regon 540020540

§ 2 Zpravodaj

  1. Zákazník může dobrovolně využívat službu Newsletter.
  2. Pro využívání služby Newsletter je nutné mít zařízení s internetovým prohlížečem v nejnovější verzi, podporující JavaScript a cookies, s přístupem k internetu a aktivní e-mailovou schránkou.
  3. E-maily zasílané v rámci této služby budou zasílány na e-mailovou adresu, kterou zákazník uvedl při přihlášení k odběru Newsletteru.
  4. Za účelem uzavření smlouvy a přihlášení ke službě Newsletter je Zákazník povinen v prvním kroku uvést svou e-mailovou adresu, na kterou si přeje zasílat zprávy zasílané v rámci Newsletteru, a to na místě k tomu určeném v Obchodě. Přihlášením k odběru Newsletteru je uzavřena smlouva o poskytování služby na dobu neurčitou a Poskytovatel služby zahájí její poskytování Zákazníkovi – s výhradou bodu 5.
  5. Pro řádné poskytování služby Newsletter je Zákazník povinen uvést svou správnou e-mailovou adresu.
  6. Zprávy zasílané v rámci Newsletteru musí obsahovat informaci o možnosti odhlásit se z jeho odběru, jakož i odkaz na odhlášení.
  7. Zákazník se může z odběru Newsletteru kdykoli odhlásit, a to bez udání důvodu a bez jakýchkoli nákladů, s využitím možnosti uvedené v odstavci 6 nebo zasláním zprávy na e-mailovou adresu poskytovatele služby: biuro.amsteel@gmail.com.
  8. Použití odkazu pro odhlášení z odběru Newsletteru nebo zaslání zprávy s žádostí o odhlášení z odběru Newsletteru má za následek okamžité ukončení smlouvy o poskytování této služby.

§ 3 Stížnosti

  1. Stížnosti týkající se zpravodaje je třeba zasílat poskytovateli služeb na následující e-mailovou adresu: biuro.amsteel@gmail.com.
  2. Poskytovatel služeb odpoví na stížnost do 14 dnů od jejího obdržení.
  3. V případě, že reklamační řízení nepřinese výsledek očekávaný Příjemcem služby, který je Spotřebitelem, může Spotřebitel využít mj:
    1. zprostředkování vedené místně příslušným inspektorátem obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o zprostředkování. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam inspektorátů naleznete zde: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    2. s pomocí příslušného stálého rozhodčího soudu pro spotřebitele působícího při zemském inspektorátu obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o projednání věci před rozhodčím soudem. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    3. bezplatná pomoc městského nebo okresního spotřebitelského ombudsmana;
    4. online platforma ODR, která je k dispozici na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 4 Osobní údaje

  1. Správcem osobních údajů poskytnutých Zákazníkem v souvislosti s odběrem Newsletteru je Poskytovatel služby. Podrobné informace o zpracování osobních údajů Poskytovatelem služeb – včetně dalších účelů a důvodů zpracování údajů, jakož i příjemců údajů, lze nalézt v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných v Obchodě – z důvodu zásady transparentnosti obsažené v Obecném nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) o ochraně osobních údajů –„RODO“.
  2. Účelem zpracování údajů Zákazníka je zasílání Newsletteru. Základem zpracování osobních údajů je v tomto případě smlouva o poskytování služeb nebo úkony učiněné na žádost Příjemce služeb směřující k jejímu uzavření (čl. 6 odst. 1 písm. b) RODO), jakož i oprávněný zájem Poskytovatele služeb spočívající ve zpracování údajů za účelem zjištění, prošetření nebo obhajoby případných nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f) RODO).
  3. Poskytnutí údajů zákazníkem je dobrovolné, ale zároveň nezbytné pro poskytování služby Newsletter. Neposkytnutí údajů znamená, že poskytovatel služeb nebude moci tuto službu poskytnout.
  4. Údaje Zákazníka budou zpracovávány do:
    1. Zákazník se odhlásí z odběru Newsletteru;
    2. zanikne možnost Zákazníka nebo Poskytovatele služeb uplatňovat nároky související s Newsletterem;
    3. bude akceptována námitka Zákazníka proti zpracování jeho osobních údajů – v případě, že zpracování bylo založeno na oprávněném zájmu Poskytovatele služeb.
      – podle toho, co je v daném případě použitelné a co nastane nejpozději.
  5. Zákazník má právo požadovat
    1. přístup ke svým osobním údajům,
    2. opravu,
    3. vymazání,
    4. omezení zpracování,
    5. na předání údajů jinému správci
    6. jakož i právo na:
    7. vznést kdykoli námitku proti zpracování údajů z důvodů souvisejících s konkrétní situací příjemce služby – proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení RODO (tj. na základě oprávněných zájmů poskytovatele služby).
  1. Za účelem uplatnění svých práv by se měl Objednatel obrátit na Poskytovatele služeb.
  2. Pokud se Klient domnívá, že jsou jeho údaje zpracovávány protiprávně, může podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.

§ 5 Závěrečná ustanovení

  1. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo na změnu těchto Podmínek pouze ze závažných důvodů. Důležitým důvodem se rozumí nutnost změny předpisů z důvodu modernizace služby Newsletter nebo změny právních předpisů, které mají vliv na poskytování služby Poskytovatelem služby.
  2. Informace o plánované změně pravidel bude Zákazníkovi zaslána na jeho e-mailovou adresu uvedenou při přihlášení k odběru Newsletteru, a to nejméně 7 dní před nabytím účinnosti změny.
  3. Pokud Příjemce služby nevznese námitky proti plánovaným změnám do doby, než vstoupí v platnost, má se za to, že s nimi souhlasí.
  4. Pokud Příjemce služeb plánované změny neakceptuje, měl by o tom zaslat informaci na e-mailovou adresu Usługodawcy:biuro.amsteel@gmail.com, což bude mít za následek ukončení smlouvy o poskytování služeb, jakmile plánované změny vstoupí v platnost.
  5. Poskytování nezákonného obsahu zákazníkem je zakázáno.
  6. Smlouva o poskytování služeb zasílání novinek se uzavírá v polském jazyce.
  7. V případě případného sporu se zákazníkem, který není privilegovaným zákazníkem, je příslušným soudem soud příslušný podle sídla poskytovatele služeb.

 

 

0
    0
    Váš košík
    Košík je prázdnýVraťte se do obchodu