Provozní řád internetového obchodu garaz-plechova.cz
kterým se mimo jiné stanoví pravidla pro uzavírání smluv prostřednictvím obchodu, včetně nejdůležitějších informací o prodávajícím, obchodu a právech spotřebitele
OBSAH
§ 1 Definice
§ 2 Kontaktování prodávajícího
§ 3 Technické požadavky
§ 4 Nakupování v Obchodě
§ 5 Platby
§ 6 Dokončení objednávky
§ 7 Právo na odstoupení od smlouvy
§ 8 Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy
§ 9 Reklamace
§ 10 Osobní údaje
§ 11 Námitky
Příloha 1: Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy
§ 1 DEFINICE
Pracovní dny – dny od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků v Polsku.
Občanský zákoník – zákon ze dne 23. dubna 1964 občanský zákoník.
Spotřebitel – spotřebitel ve smyslu občanského zákoníku.
Účet – bezplatná funkce Obchodu (služba poskytovaná elektronicky), upravená zvláštními předpisy, díky níž si každá osoba využívající Obchod může v Obchodě vytvořit svůj individuální účet.
Kupující – každý subjekt, který v Obchodě nakupuje.
Privilegovaný kupující – kupující, který je spotřebitelem nebo privilegovaným podnikatelem.
Privilegovaný podnikatel – fyzická osoba, která uzavírá s Prodávajícím smlouvu přímo související s jeho podnikatelskou činností, ale nemá pro něj profesionální charakter.
Obchodní podmínky – tyto obchodní podmínky.
Obchod – internetový obchod garaze-blaszane.com provozovaný Prodávajícím na internetové adrese https://garaz-plechova.cz/.
Prodávající AMsteel Słupia S.C. 100, 34-620 Jodłownik NIP 7372249053 Regon 540020540
Zákon o právech spotřebitelů – zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů.
§ 2 KONTAKT S PRODÁVAJÍCÍM
- Poštovní adresa: AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik
 - E-mailová adresa: biuro.amsteel@gmail.com
 - Telefon: 514 476 758
 
§ 3 TECHNICKÉ POŽADAVKY
- Pro správné fungování obchodu potřebujete:
 - zařízení s přístupem k internetu
 - webový prohlížeč podporující JavaScript a soubory cookie.
 - Pro zadání objednávky v Obchodě je kromě požadavků uvedených v odstavci 1 nutný aktivní e-mailový účet.
 
§ 4 NAKUPOVÁNÍ V OBCHODĚ
- Ceny výrobků uvedené v Obchodě jsou celkové ceny za výrobek.
 - Prodávající upozorňuje, že celková cena objednávky se skládá z ceny za produkt uvedené v Obchodě a případných nákladů na dodání zboží.
 - Vybraný produkt ke koupi musí být přidán do nákupního košíku v Obchodě.
 - Kupující poté vybere způsob dodání zboží a způsob platby za objednávku z možností dostupných v Obchodě a uvede údaje potřebné k dokončení učiněné objednávky.
 - Objednávka je učiněna, když Kupující potvrdí její obsah a souhlasí s obchodními podmínkami.
 - Podání objednávky se rovná uzavření smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím.
 - Kupující se může v Obchodě zaregistrovat, tj. vytvořit si v něm účet, nebo nakupovat bez registrace tak, že při každé případné objednávce uvede své údaje.
 
§ 5 PLATBY
- Učiněná objednávka může být uhrazena v závislosti na volbě Kupujícího:
 - prostým převodem na bankovní účet Prodávajícího;
 - prostřednictvím platební platformy: PayU
 - na dobírku, tj. v hotovosti při dodání zboží Kupujícímu;
 - Pokud se Kupující rozhodne pro platbu předem, musí být objednávka uhrazena do 14 pracovních dnů od podání objednávky.
 - Prodávající upozorňuje, že v případě platebních metod, u nichž se pole pro zadání údajů potřebných k provedení platby objeví ihned po odeslání objednávky, je platba za objednávku možná pouze ihned po odeslání objednávky.
 - Nákupem v obchodě kupující souhlasí s používáním elektronických faktur prodávajícím. Kupující má právo svůj souhlas odvolat.
 
§ 6 VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY
- Doba realizace objednávky je uvedena v Obchodě.
 - Pokud se Kupující rozhodl zaplatit objednávku předem, Prodávající přistoupí k vyřízení objednávky až po jejím zaplacení.
 - Pokud kupující v rámci jedné objednávky zakoupil výrobky s různou dobou realizace, bude objednávka vyřízena ve lhůtě platné pro výrobek s nejdelší dobou realizace ( do 90 dni)
 - Země, na jejichž území se dodávka uskutečňuje:
 - Polsko
 - Výrobky zakoupené v Obchodě jsou doručovány – v závislosti na způsobu doručení zvoleném Kupujícím:
 - prostřednictvím kurýrní společnosti;
 - Dodání výrobcem
 - Kupující si může zboží vyzvednout osobně v sídle společnosti v její otevírací době.
 - Pokud se Kupující rozhodne pro osobní odběr, bude zboží připraveno k vyzvednutí v uvedený den dokončení objednávky, a pokud Prodávající uvedl datum odeslání zboží – v tento den.
 
§ 7 PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Zvýhodněný kupující má právo odstoupit od smlouvy uzavřené s prodávajícím prostřednictvím obchodu podle § 8 obchodních podmínek do 14 dnů bez udání důvodu.
 - Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne:
 - od okamžiku, kdy se zboží dostalo do držení přednostního kupujícího nebo kdy se zboží dostalo do držení třetí osoby odlišné od dopravce a určené přednostním kupujícím;
 - kdy přednostní kupující převzal poslední zboží, šarži nebo část zboží nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce, kterou přednostní kupující označil, převzala poslední zboží, šarži nebo část zboží v případě smlouvy zahrnující převod vlastnictví více druhů zboží, které jsou dodávány samostatně, po částech nebo po částech.
 - Aby mohl privilegovaný kupující uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musí o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy informovat prodávajícího s využitím údajů uvedených v § 2 obchodních podmínek, a to jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem).
 - Zvýhodněný kupující může využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy uvedený na konci obchodních podmínek, není to však povinné.
 - Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když privilegovaný kupující zašle informaci o uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.ÚČINKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
 - V případě odstoupení od uzavřené smlouvy vrátí prodávající přednostnímu kupujícímu všechny platby, které od něj obdržel, včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku toho, že si přednostní kupující zvolil jiný než nejlevnější obvyklý způsob dodání nabízený prodávajícím), a to neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy byl prodávající informován o rozhodnutí přednostního kupujícího uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.
 - Prodávající vrátí platbu stejným platebním prostředkem, který použil Prioritní kupující v původní transakci, pokud Prioritní kupující nesouhlasí s jiným způsobem; v každém případě Prioritnímu kupujícímu nevzniknou v souvislosti s tímto vrácením žádné poplatky.
 - Prodávající může zadržet vrácení peněz, dokud neobdrží zboží nebo dokud mu nebude předložen doklad o jeho vrácení, podle toho, která událost nastane dříve, pokud nenabídl, že si výrobek vyzvedne sám.
 - Prodávající žádá o vrácení zboží na adresu AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy Prioritní kupující informoval Prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy. Lhůta je zachována, pokud Prioritní kupující odešle zboží zpět před uplynutím 14denní lhůty.
 - Přednostní kupující nese přímé náklady na vrácení zboží.
 - Zvýhodněný kupující odpovídá pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku jiného použití zboží, než které bylo nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
 - Pokud zboží vzhledem k jeho povaze nelze vrátit obyčejnou poštou, nese privilegovaný kupující rovněž přímé náklady na vrácení zboží. O předpokládané výši těchto nákladů bude Privilegovaný kupující informován Prodávajícím v popisu zboží v Obchodě nebo při objednávce.
 - V případě, že je požadováno vrácení peněz za transakci provedenou privilegovaným Kupujícím platební kartou, Prodávající provede vrácení peněz na bankovní účet přiřazený k této platební kartě.
 
§ 8 VÝJIMKY Z PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku uvedené v § 7 obchodních podmínek se na smlouvu nevztahuje:
 - v níž je předmětem plnění neprefabrikované zboží vyrobené podle specifikace zvýhodněného kupujícího nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
 - v níž je předmětem plnění zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu trvanlivosti;
 - kdy je předmětem plnění zboží dodané v uzavřeném obalu, který nelze po otevření vrátit ze zdravotních nebo hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
 - pokud je předmětem plnění zboží, které je vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelné od jiného zboží;
 - pokud jsou předmětem plnění zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodané v zapečetěném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen;
 - v případě dodávek novin, periodik nebo časopisů s výjimkou smluv o předplatném;
 - u nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
 
§ 9 REKLAMACE
I OBECNÁ USTANOVENÍ
- Prodávající odpovídá kupujícímu jako privilegované straně za soulad plnění se smlouvou, jak stanoví obecně závazné právní předpisy, zejména ustanovení zákona o právech spotřebitelů.
 - Prodávající žádá, aby reklamace byly podávány na poštovní nebo elektronickou adresu uvedenou v § 2 obchodních podmínek.
 - Pokud byla na výrobek poskytnuta záruka, jsou informace o ní a jejích podmínkách k dispozici v Obchodě.
 - Stížnosti týkající se provozu Obchodu zasílejte na elektronickou adresu uvedenou v § 2 Obchodních podmínek.
 - Prodávající na stížnost odpoví do 14 dnů od jejího obdržení.
 
II PŘEDNOSTNÍ KUPUJÍCÍ
- Zboží
 - V případě nesouladu zboží s kupní smlouvou má Přednostní kupující možnost uplatnit práva stanovená v kapitole 5a Zákona o právech spotřebitelů.
 - Prodávající odpovídá za nesoulad zboží se smlouvou existující v době dodání a projevený do dvou let od tohoto okamžiku, pokud doba použitelnosti zboží stanovená prodávajícím, jeho právními předchůdci nebo osobami jednajícími jejich jménem není delší.
 - Na základě ustanovení zákona o právech spotřebitelů může privilegovaný kupující v každém případě požadovat:
 - výměnu zboží,
 - opravu zboží.
 - Kromě toho může Privilegovaný kupující učinit prohlášení o:
 - snížení ceny,
 - odstoupit od smlouvy
 
v situaci, kdy:
- Prodávající odmítl uvést zboží do souladu se smlouvou v souladu s § 43d odst. 2 zákona o právech spotřebitelů;
 - prodávající neuvedl zboží do souladu se smlouvou v souladu s čl. 43d odst. 4 až 6 zákona o právech spotřebitelů;
 - nesoulad zboží se smlouvou trvá i přesto, že se prodávající pokusil uvést zboží do souladu se smlouvou;
 - nesoulad zboží se smlouvou je natolik závažný, že odůvodňuje snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozího využití prostředků nápravy uvedených v článku 43d zákona o právech spotřebitelů;
 - z prohlášení prodávajícího nebo z okolností je zřejmé, že prodávající neuvede zboží do souladu se smlouvou v přiměřené lhůtě nebo bez zbytečných obtíží pro zvýhodněného kupujícího.
 - V případě zboží, které podléhá opravě nebo výměně, zvýhodněný kupující zpřístupní zboží prodávajícímu.
 - Přednostní kupující nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je nesoulad zboží se smlouvou nepodstatný.
 - V případě odstoupení od smlouvy uvedené v tomto článku (týkající se zboží) je Přednostní kupující povinen neprodleně vrátit zboží Prodávajícímu na jeho náklady na adresu AMsteel Słupia 100, 34-620 Jodłownik. Prodávající vrátí přednostnímu kupujícímu cenu neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od obdržení zboží nebo dokladu o jeho vrácení.
 - Prodávající vrátí přednostnímu kupujícímu částky splatné v důsledku uplatnění práva na snížení ceny neprodleně, nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení přednostního kupujícího o snížení ceny.
 - Mimosoudní reklamační a opravné řízení
 - V případě, že reklamační řízení nepřinese výsledek očekávaný Spotřebitelem, může Spotřebitel využít mj:
 - zprostředkování vedené místně příslušným zemským inspektorátem obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o zprostředkování. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam inspektorátů naleznete zde: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
 - s pomocí příslušného stálého rozhodčího soudu pro spotřebitele působícího při zemském inspektorátu obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o projednání věci před rozhodčím soudem. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
 - bezplatná pomoc městského nebo okresního spotřebitelského ombudsmana;
 - online platforma ODR, která je k dispozici na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitwork
 
III KUPUJÍCÍ, KTEŘÍ NEJSOU PŘEDNOSTNÍMI KUPUJÍCÍMI
- V případě vady zboží má kupující jiný než přednostní kupující možnost uplatnit nárok na vadné zboží na základě záruky upravené občanským zákoníkem.
 - Dle občanského zákoníku ztrácí Kupující, který je jiným než Přednostním podnikatelem, práva ze záruky, jestliže zboží neprohlédl v době a způsobem obvyklým u zboží tohoto druhu a neoznámil Prodávajícímu vadu ihned, a pokud vada vyšla najevo až později – pokud ji neoznámil Prodávajícímu bezprostředně po jejím zjištění. Pro dodržení výše uvedené lhůty postačí zaslání oznámení o vadě před uplynutím lhůty.
 - Využít záruky může za podmínek stanovených občanským zákoníkem i jiný než zvýhodněný kupující:
 - – učinit prohlášení o snížení ceny,
 - v případě podstatné vady učinit prohlášení o odstoupení od smlouvy,
 - požadovat výměnu zboží za zboží bez vad,
 - požadovat odstranění vady.
 - Ukáže-li se, že k projednání reklamace je třeba doručit vadné zboží prodávajícímu, je jiný než zvýhodněný kupující povinen doručit zboží na adresu AMsteel Słupia 100, 34-620 Jodłownik. Pro vyloučení pochybností Prodávající upozorňuje, že odpovědnost Prodávajícího vůči jinému než přednostnímu Kupujícímu související s reklamací se řídí ustanovením § 11 odst. 5.
 
§ 10 OSOBNÍ ÚDAJE
- Správcem osobních údajů poskytnutých Kupujícím při užívání Obchodu je Prodávající. Podrobné informace týkající se zpracování osobních údajů Prodávajícím – včetně dalších účelů a důvodů zpracování údajů, jakož i příjemců údajů – jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných v Obchodě – z důvodu zásady transparentnosti obsažené v Obecném nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) o ochraně osobních údajů –„RODO“.
 - Účelem zpracování údajů Kupujícího poskytnutých Kupujícím v souvislosti s nákupem v Obchodě ze strany Prodávajícího je vyřízení objednávek. Základem pro zpracování osobních údajů je v tomto případě:
- smlouva nebo úkony učiněné na žádost Kupujícího směřující k jejímu uzavření (čl. 6 odst. 1 písm. b) RODO),
 - zákonná povinnost prodávajícího týkající se účetnictví (čl. 6 odst. 1 písm. c) RODO) a
 - oprávněný zájem Prodávajícího zpracovávat údaje za účelem zjištění, uplatnění nebo obhajoby případných nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f) RODO).
 
 - Poskytnutí údajů kupujícím je dobrovolné, ale zároveň nezbytné pro uzavření smlouvy. Neposkytnutí údajů znemožní uzavření smlouvy v obchodě.
 - Údaje poskytnuté Kupujícím v souvislosti s nákupem v Obchodě budou zpracovávány do:
- smlouva uzavřená mezi Kupujícím a Prodávajícím pozbude platnosti;
 - Prodávající již není ze zákona povinen údaje Kupujícího zpracovávat;
 - zanikne možnost uplatnění nároků Kupujícího nebo Prodávajícího souvisejících se smlouvou uzavřenou prostřednictvím Obchodu;
 - je přijata námitka Kupujícího proti zpracování jeho osobních údajů – v případě, že základem zpracování údajů byl oprávněný zájem Prodávajícího.
– v závislosti na tom, co se v daném případě uplatní a co se stane nejpozději. 
 - Kupující má právo požadovat:
 
- přístup ke svým osobním údajům,
 - opravu,
 - vymazání,
 - omezení zpracování,
 - na předání údajů jinému správci
 - jakož i právo na:
 - vznést kdykoli námitku proti zpracování údajů z důvodů souvisejících s konkrétní situací kupujícího – proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) RODO (tj. na základě oprávněných zájmů prodávajícího).
 
- Za účelem uplatnění svých práv by měl Kupující kontaktovat Prodávajícího prostřednictvím údajů uvedených v § 2 Obchodních podmínek.
 - Pokud se Kupující domnívá, že jsou jeho údaje zpracovávány protiprávně, může podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.
 
§ 11 PROHLÁŠENÍ O VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
- Poskytování protiprávního obsahu ze strany Kupujícího je zakázáno.
 - Každá objednávka učiněná v Obchodě představuje samostatnou smlouvu a vyžaduje samostatný souhlas s Obchodními podmínkami. Smlouva se uzavírá na dobu a za účelem splnění objednávky.
 - Smlouvy uzavřené na základě Pravidel se uzavírají v polském jazyce.
 - V případě případného sporu s kupujícím, který není prioritním kupujícím, je příslušným soudem soud příslušný podle sídla prodávajícího.
 - Případná odpovědnost Prodávajícího vůči Kupujícímu, který není privilegovaným Kupujícím, z titulu uzavřené smlouvy je omezena – v mezích povolených zákonem – do výše objednávky Kupujícího, na základě které byla smlouva uzavřena, a to do 1 roku od uzavření této smlouvy.
 
Příloha č. 1 obchodních podmínek
Níže naleznete vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který Spotřebitel nebo Privilegovaný podnikatel může, ale nemusí použít:
VZOR FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(tento formulář je třeba vyplnit a odeslat pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)
AMsteel S.C
AMsteel S.C. se sídlem Słupia 100, 34-620 Jodłownik
e-mailová adresa: biuro.amsteel@gmail.com
– Já/my(*) …………………………………………………………… tímto informuji(*) o svém odstoupení od kupní smlouvy na následující zboží(*) / poskytnutí následující služby(*):
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Datum uzavření smlouvy(*)/odstoupení od smlouvy(*)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Jméno spotřebitele(ů)/podnikatele(ů), který(í) je(jsou) zvýhodněn(i):
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Adresa spotřebitele(ů)/podnikatele(ů) s výsadami:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………
Podpis spotřebitele(ů)/podnikatele(ů)
(pouze pokud je formulář zasílán v papírové podobě)
Datum ……………………………………..
(*) Nehodící se škrtněte.
S.C. Podmínky a pravidla
v obchodě
OBSAH
§ 1 Definice
§ 2 Kontakt s poskytovatelem služeb
§ 3 Technické požadavky
§ 4 Účet
§ 5 Reklamace
§ 6 Osobní údaje
§ 7 Námitky
§ 1 DEFINICE
Spotřebitel – spotřebitel ve smyslu občanského zákoníku.
Účet – bezplatná funkce Obchodu (služba) upravená v těchto obchodních podmínkách, díky níž si Zákazník může v Obchodě vytvořit svůj individuální účet.
Zákazník – jakýkoli subjekt, který si zřizuje Účet nebo má zájem si Účet zřídit.
Privilegovaný zákazník – Zákazník, který je Spotřebitelem nebo fyzickou osobou, která s Poskytovatelem služby uzavírá smlouvu, která přímo souvisí s jeho podnikatelskou činností, ale nemá pro něj profesionální charakter.
Obchodní podmínky – tyto obchodní podmínky Účtu.
Obchod – internetový obchod garaze-blaszane.com provozovaný Poskytovatelem služeb na adrese https://garaze-blaszane.com.
Poskytovatel služeb – AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik NIP 7372249053 Regon 540020540 Pošta: AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik
- E-mailová adresa: biuro.amsteel@gmail.com
 - Telefon: 514 476 758
 
§ 3 TECHNICKÉ POŽADAVKY
- Pro správné fungování a nastavení účtu potřebujete:
 - aktivní e-mailový účet
 - zařízení s přístupem k internetu
 - webový prohlížeč, který podporuje JavaScript a soubory cookie
 
§ 4 ÚČET
- Vytvoření účtu je zcela dobrovolné a závisí na vůli zákazníka.
 - Účet dává Zákazníkovi další možnosti, jako je: prohlížení historie objednávek, které Zákazník v Obchodě učinil, kontrola stavu objednávky nebo editace údajů Zákazníka.
 - Pro zřízení Účtu je třeba v Obchodě vyplnit příslušný formulář.
 - Založením Účtu je mezi Zákazníkem a Poskytovatelem služeb uzavřena smlouva na dobu neurčitou o vedení Účtu za podmínek uvedených v těchto Obchodních podmínkách.
 - Zákazník může bez jakýchkoli nákladů od účtu kdykoli odstoupit.
 - Pro odstoupení od Účtu je třeba zaslat odstoupení Poskytovateli služeb na e-mailovou adresu: biuro.amsteel@gmail.com, což bude mít za následek okamžité smazání Účtu a ukončení smlouvy v rozsahu Účtu.
 
§ 5 STÍŽNOSTI
- Stížnosti týkající se fungování účtu zasílejte na e-mailovou adresu biuro.amsteel@gmail.com.
 - Poskytovatel služeb stížnost prošetří do 14 dnů.
 - V případě, že reklamační řízení nepřinese výsledek očekávaný Spotřebitelem, může Spotřebitel využít mj:
 - zprostředkování vedené místně příslušným zemským inspektorátem obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o zprostředkování. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam inspektorátů naleznete zde: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
 - s pomocí příslušného stálého rozhodčího soudu pro spotřebitele působícího při zemském inspektorátu obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o projednání věci před rozhodčím soudem. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
 - bezplatná pomoc městského nebo okresního spotřebitelského ombudsmana;
 - online platforma ODR, která je k dispozici na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
 
§ 6 OSOBNÍ ÚDAJE
- Správcem osobních údajů poskytnutých Zákazníkem při používání Účtu je Poskytovatel služby. Podrobné informace o zpracování osobních údajů Poskytovatelem služeb – včetně dalších účelů a důvodů zpracování údajů, jakož i příjemců údajů, jsou obsaženy v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných v Obchodě – z důvodu zásady transparentnosti, obsažené v Obecném nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) o ochraně osobních údajů –„RODO„.
 - Účelem zpracování údajů Zákazníka je vedení Účtu. Základem pro zpracování osobních údajů je v tomto případě smlouva o poskytování služeb nebo úkony učiněné na žádost Zákazníka směřující k uzavření takové smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) RODO), jakož i oprávněný zájem Poskytovatele služeb spočívající ve zpracování údajů za účelem zjištění, prošetření nebo obhajoby případných nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f) RODO).
 - Poskytnutí údajů ze strany Klienta je dobrovolné, ale zároveň nezbytné pro vedení Účtu. Neposkytnutí údajů znamená, že poskytovatel služeb nebude moci službu vedení Účtu poskytnout.
 - Údaje Klienta budou zpracovávány do:
 - Klient nebo Poskytovatel služeb na jeho žádost Účet vymaže.
 - skončila možnost Klienta nebo Poskytovatele služeb uplatňovat nároky související s Účtem;
 - bude akceptována námitka Klienta proti zpracování jeho osobních údajů – pokud bylo zpracování založeno na oprávněném zájmu Poskytovatele služeb.
 
– podle toho, co je v daném případě použitelné a co nastane nejpozději.
- Klient má právo požadovat:
- přístup ke svým osobním údajům,
 - opravu,
 - výmaz,
 - omezení zpracování,
 - na předání údajů jinému správci
 - jakož i právo na:
 - vznést kdykoli námitku proti zpracování údajů z důvodů souvisejících s konkrétní situací příjemce služby – proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení RODO (tj. na základě oprávněných zájmů poskytovatele služby).
 
 - Za účelem uplatnění svých práv by se měl Objednatel obrátit na Poskytovatele služeb.
 - Pokud se Objednatel domnívá, že jsou jeho údaje zpracovávány protiprávně, může podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.
 
§ 7 PROHLÁŠENÍ O VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
- Poskytování nezákonného obsahu zákazníkem je zakázáno.
 - Smlouva týkající se účtu se uzavírá v polském jazyce.
 - V případě závažných důvodů uvedených v odstavci 4 je Poskytovatel služeb oprávněn změnit Podmínky.
 - Důležité důvody uvedené v odstavci 3 jsou následující:
 - potřeba přizpůsobit Obchod právním předpisům, které se vztahují na jeho provoz;
 - zlepšení bezpečnosti poskytované služby;
 - změna funkčnosti Účtu, která vyžaduje změnu Podmínek.
 - Zákazník bude o plánované změně Obchodních podmínek informován nejméně 7 dní před nabytím účinnosti změny prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu přidělenou k Účtu.
 - Pokud Zákazník s plánovanou změnou nesouhlasí, měl by o tom informovat Poskytovatele služeb zasláním příslušné zprávy na e-mailovou adresu Poskytovatele služeb biuro.amsteel@gmail.com, což bude mít za následek ukončení smlouvy o poskytování Účtu po nabytí účinnosti plánované změny nebo dříve, pokud o to Zákazník požádá.
 - V případě, že Klient do nabytí účinnosti plánované změny nevznese námitky, má se za to, že změnu přijal, což nezakládá žádnou překážku pro ukončení smlouvy v budoucnu.
 - V případě případného sporu se zákazníkem, který není privilegovaným zákazníkem, je příslušným soudem soud příslušný podle sídla poskytovatele služeb.
 
Podmínky zasílání newsletteru
OBSAH
§ 1 Definice
§ 2 Odběr novinek
§ 3 Stížnosti
§ 4 Osobní údaje
§ 5 Závěrečná ustanovení
§ 1 DEFINICE
Spotřebitel – spotřebitel ve smyslu zákona o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964.
Newsletter – služba poskytovaná bezplatně elektronickými prostředky, jejímž prostřednictvím může Zákazník od Poskytovatele služby dostávat elektronickými prostředky předem objednané zprávy týkající se Obchodu, včetně informací o nabídkách, akcích a novinkách v Obchodě.
Obchod – internetový obchod garaze-blaszane.com provozovaný Poskytovatelem služby na adrese https://garaze-blaszane.com.
Zákazník – každý subjekt využívající službu zasílání novinek.
Privilegovaný zákazník – zákazník, který je spotřebitelem nebo fyzickou osobou uzavírající s Poskytovatelem služby smlouvu, která přímo souvisí s jeho podnikatelskou činností, ale nemá pro něj profesionální charakter.
Poskytovatel služby – AMsteel S.C. Słupia 100, 34-620 Jodłownik NIP 7372249053 Regon 540020540
§ 2 Zpravodaj
- Zákazník může dobrovolně využívat službu Newsletter.
 - Pro využívání služby Newsletter je nutné mít zařízení s internetovým prohlížečem v nejnovější verzi, podporující JavaScript a cookies, s přístupem k internetu a aktivní e-mailovou schránkou.
 - E-maily zasílané v rámci této služby budou zasílány na e-mailovou adresu, kterou zákazník uvedl při přihlášení k odběru Newsletteru.
 - Za účelem uzavření smlouvy a přihlášení ke službě Newsletter je Zákazník povinen v prvním kroku uvést svou e-mailovou adresu, na kterou si přeje zasílat zprávy zasílané v rámci Newsletteru, a to na místě k tomu určeném v Obchodě. Přihlášením k odběru Newsletteru je uzavřena smlouva o poskytování služby na dobu neurčitou a Poskytovatel služby zahájí její poskytování Zákazníkovi – s výhradou bodu 5.
 - Pro řádné poskytování služby Newsletter je Zákazník povinen uvést svou správnou e-mailovou adresu.
 - Zprávy zasílané v rámci Newsletteru musí obsahovat informaci o možnosti odhlásit se z jeho odběru, jakož i odkaz na odhlášení.
 - Zákazník se může z odběru Newsletteru kdykoli odhlásit, a to bez udání důvodu a bez jakýchkoli nákladů, s využitím možnosti uvedené v odstavci 6 nebo zasláním zprávy na e-mailovou adresu poskytovatele služby: biuro.amsteel@gmail.com.
 - Použití odkazu pro odhlášení z odběru Newsletteru nebo zaslání zprávy s žádostí o odhlášení z odběru Newsletteru má za následek okamžité ukončení smlouvy o poskytování této služby.
 
§ 3 Stížnosti
- Stížnosti týkající se zpravodaje je třeba zasílat poskytovateli služeb na následující e-mailovou adresu: biuro.amsteel@gmail.com.
 - Poskytovatel služeb odpoví na stížnost do 14 dnů od jejího obdržení.
 - V případě, že reklamační řízení nepřinese výsledek očekávaný Příjemcem služby, který je Spotřebitelem, může Spotřebitel využít mj:
 - zprostředkování vedené místně příslušným inspektorátem obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o zprostředkování. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam inspektorátů naleznete zde: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
 - s pomocí příslušného stálého rozhodčího soudu pro spotřebitele působícího při zemském inspektorátu obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o projednání věci před rozhodčím soudem. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
 - bezplatná pomoc městského nebo okresního spotřebitelského ombudsmana;
 - online platforma ODR, která je k dispozici na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
 
§ 4 Osobní údaje
- Správcem osobních údajů poskytnutých Zákazníkem v souvislosti s odběrem Newsletteru je Poskytovatel služby. Podrobné informace o zpracování osobních údajů Poskytovatelem služeb – včetně dalších účelů a důvodů zpracování údajů, jakož i příjemců údajů, lze nalézt v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných v Obchodě – z důvodu zásady transparentnosti obsažené v Obecném nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) o ochraně osobních údajů –„RODO“.
 - Účelem zpracování údajů Zákazníka je zasílání Newsletteru. Základem zpracování osobních údajů je v tomto případě smlouva o poskytování služeb nebo úkony učiněné na žádost Příjemce služeb směřující k jejímu uzavření (čl. 6 odst. 1 písm. b) RODO), jakož i oprávněný zájem Poskytovatele služeb spočívající ve zpracování údajů za účelem zjištění, prošetření nebo obhajoby případných nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f) RODO).
 - Poskytnutí údajů zákazníkem je dobrovolné, ale zároveň nezbytné pro poskytování služby Newsletter. Neposkytnutí údajů znamená, že poskytovatel služeb nebude moci tuto službu poskytnout.
 - Údaje Zákazníka budou zpracovávány do:
- Zákazník se odhlásí z odběru Newsletteru;
 - zanikne možnost Zákazníka nebo Poskytovatele služeb uplatňovat nároky související s Newsletterem;
 - bude akceptována námitka Zákazníka proti zpracování jeho osobních údajů – v případě, že zpracování bylo založeno na oprávněném zájmu Poskytovatele služeb.
– podle toho, co je v daném případě použitelné a co nastane nejpozději. 
 - Zákazník má právo požadovat
 
- přístup ke svým osobním údajům,
 - opravu,
 - vymazání,
 - omezení zpracování,
 - na předání údajů jinému správci
 - jakož i právo na:
 - vznést kdykoli námitku proti zpracování údajů z důvodů souvisejících s konkrétní situací příjemce služby – proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení RODO (tj. na základě oprávněných zájmů poskytovatele služby).
 - Za účelem uplatnění svých práv by se měl Objednatel obrátit na Poskytovatele služeb.
 - Pokud se Klient domnívá, že jsou jeho údaje zpracovávány protiprávně, může podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.
 
§ 5 Závěrečná ustanovení
- Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo na změnu těchto Podmínek pouze ze závažných důvodů. Důležitým důvodem se rozumí nutnost změny předpisů z důvodu modernizace služby Newsletter nebo změny právních předpisů, které mají vliv na poskytování služby Poskytovatelem služby.
 - Informace o plánované změně pravidel bude Zákazníkovi zaslána na jeho e-mailovou adresu uvedenou při přihlášení k odběru Newsletteru, a to nejméně 7 dní před nabytím účinnosti změny.
 - Pokud Příjemce služby nevznese námitky proti plánovaným změnám do doby, než vstoupí v platnost, má se za to, že s nimi souhlasí.
 - Pokud Příjemce služeb plánované změny neakceptuje, měl by o tom zaslat informaci na e-mailovou adresu Usługodawcy:biuro.amsteel@gmail.com, což bude mít za následek ukončení smlouvy o poskytování služeb, jakmile plánované změny vstoupí v platnost.
 - Poskytování nezákonného obsahu zákazníkem je zakázáno.
 - Smlouva o poskytování služeb zasílání novinek se uzavírá v polském jazyce.
 - V případě případného sporu se zákazníkem, který není privilegovaným zákazníkem, je příslušným soudem soud příslušný podle sídla poskytovatele služeb.
 
